Mitä, miten ja miksi?

Ammattimaisesti ja aina asiakaslähtöisesti. Palvelumme ovat täysin räätälöitävissä ja pystymme toimittamaan ne joustavasti. Raporttimme ovat selkeitä ja tarjoavat arvokasta tietoa asiakkaidenne kokemuksista.

Toiminnankuvaus

Toimialaamme kuuluvat asiakastyytyväisyyden kartoitukset ja jälkimarkkinointi. Meiltä saat myös laadukkaasti toteutetut markkina- ja mielipidetutkimukset. Asiakkaitamme ovat kaiken kokoiset yritykset, jotka panostavat toiminnassaan palveluun sekä jatkuvaan toiminnan kehittämiseen. Puolueeton tiimimme kerää palautteet yrityksen toiminnasta asiakaslähtöisesti ja ammattitaitoisesti.

Asiakastyytyväisyyskyselyiden raportointi

Palautteiden keräämisen jälkeen toimitamme asiakasyritykselle selkeän raportin sekä neuvomme parhaat keinot sen hyödyntämiseen. Palvelumme sisältää myös raportin pohjalta pidettävät henkilökunnan koulutukset. Suoraan asiakkailta tullut palaute on rehellistä ja siinä näkyvät yrityksen mahdolliset ongelmakohdat sekä kehitystarpeet. Meillä on yhteinen tavoite, tyytyväisemmät asiakkaat!

Tietosuoja ja henkilöllisyyden suojaaminen

Asiakasyrityksen tietoja tai heidän asiakkaidensa henkilötietoja ei koskaan luovuteta kolmansille osapuolille, eikä käytetä suoramarkkinoinnissa ilman erillistä suostumusta.

Pähkinänkuoressa

Viadatumin perustana ovat laadukkaasti toteutetut kyselyt sekä jatkuvat asiakassuhteet. Teemme yrityksille helpoksi asiakaspalautteiden saannin ja koostamisen sekä räätälöimme palvelumme aina asiakasyrityksen toiveita vastaavaksi. Raporttien avulla yrityksen tapahtumat ovat tiedossa ja ongelmatilanteisiin puuttuminen helpottuu. Palvelumme on oiva työkalu yrityksen toiminnan kehittämiseen sekä asiakaspalvelulla erottumiseen.